Rabu, 4 April 2012

Ben Ashaari Promote Blog Daku ^^

Assalamualaikum..Hallu sume,hohoho

Tadi saya saje-saje je duk taip kat google " Dari Sudut Kace Mate". Manela tau kot-kot fofuler ke ape, Tibe- tibe, blog saya ada dalam senarai kat google tu! sangat teruje dan gumbiraa..^^

Pastu... kuar ginih!


** See, u nampak list blog i kan..**

-------------------------------------------------


Tibe- tibe i rasa sangat teruja pabila nama blog i ade dekat link BEN ASHAARI, Wah!! teruje gituw. Beliau kan blogger yang terkenal tuh, so bile nampak nama blog i ade kat link die. Then, tangan i yang x gatal ni pun dengan sangatlah rajin mengklik ke blog beliau..wohoo ~

Pastu, kua ginih puler!!




** 5 Blog baru malam ini **

---------------------------------------------

Hahaha, at least i masuk dalam entri blog die, bukan sebab benda yang tidak baik okey..Tapi, bagusla ni, beliau tolong promote kan. Bertambah lah sikit my follower..rorrr~ Walaupun, xdelah ramai sangat. tapi, menyedapkan mata membuka bloglah pabila nampak follower semakin bertambah gitew..hihih

By the way, korang x pon mesti pernah rasa kan situasi macam saya bile blog kene promote kan???

Oleh itu, terima kasih kepada Abg Ben coz sudi ye promote blog saya, sekurang-kurangnye beliau masih support blogger baru yang masih ingin mencuba untuk berblogging..Positive ape..Korang sume pun, jangan lupe terjah blog Abg Ben oke, sebab die ni rajen sangat update blog die, pastu entri die pun x membosankan..^^

Nice lahh, x jemu di baca..^^

Soooo, Jom terjah!!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️