Rabu, 21 Mac 2012

Selamat Pengantin Baru!

Assalamualaikum..

"Selamat Pengantin Baru"

diucapkan kepada Siti Nor Adibah dan pasangannya Saiful Fazli, akhirnya..nikah jugak mereka ni..


** Tema kuning untuk kenduri belah pihak lelaki**
-------------------------------------------

Kitorang bertolak pukul 8.30 pagi, ari ahad bersamaan 18.03.2012, berkonvoi sebanyak 5 buah kereta..
hahaha, ramai kan?? Tapi, yang perempuan naik sebuah kete je, selebihnya lelaki.
Perjalanan makan mase 2 jam jugak la, Alhamdulillah xde pulak sesat ke ape, sebab sampai je kat bandar Bera, kitorang kebetulan terjumpe pengantin..
dah alang-alang..kitorang follow la sekalii..
(^_^)

Oh yaa, kenduri diadakan di Felda Sebertak, Bera.
Memandangkan saya pernah tinggal kat Bera dulu, So xde masalah sangat untuk ke lokasi..

--------------------------------------------


** Sebahagian rakan SRSB yang konvoi ngan kitorang**

Maafla, biasenye kenduri kahwin..tetamu datang pakai baju kurung kan..
Tapi, kitorang datang x berbaju kurung..baju lain yang kitorang pakai..hohoh


** Dari kiri : Saya, kak ida dan Emma **

Kitorang pakai dress..wihuuuu~


** Cube teka sape paling muda..hohoh**

-------------------------------------------

Kitorang balik dalam pukul 2 lebih macam tu, x lame pun duk kat majlis tu,
makan-makan jap, bergambar ngan pengantin..pastu, balik..
Sebab esok (isnin) kerja..penat wooo, walaupun bukan saya yang drive..
hihih..
Terima kasih kak ida yang cute sebab baik sangat untuk memandu..^^

Pesanan untuk Pengantin Baru (kalu dorang bace blog nih ^^)
 Buat kak Dib :
- Semoga sentiasa dapat menjadi isteri solehah yang ibu yang mithali kepada anak-anak kelak-
-Syurga dibawah tapak kaki suami-
-Semoga sabar menghadapi ujian berumahtangga-
-Semoga berkekalan hingga ke Jannah, Insya Allah-
-Cepat-cepat timang anak.hihihih-
Buat abg Epul :
-Sila jaga kak Dib saya dengan baik..hohoh-
-Semoga dapat menjadi imam yang baik kepada makmum-makmum kamu-
- Tu je..hahaha-
-------------------------------------------------
p/s : nak kawen gak boleh? hhahahaha..gatal!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️