Jumaat, 30 Mac 2012

Feel unwell..Mohon doa..

Korang pernah rase macamx sedap badan tak? Er, maksud saya. bukan badan kamu x sedap ke ape. Tapi, rasa macam kurang sihat?! Apakah muqaddimahku ini..? macam hancusss jaaa!! cis!

Okey, stop!!

Petang tadi, cadangnya nak pergi ke kebun kejap, melihat-lihat panorama indah. tapi, apakan daya. my brother gune kereta. So, x jadilah pergi. duk rumah melangukk.. korang tahu tahu melanguk tu ape? Kalu x tahu, suke ati korang lah. malas nak explain..

lately, 2 3 hari ni, saya rajin pulak nak update blog.. ok xpe, mungkin perubahan yang baik untuk diri supaya tidak malas lagi.

Btw, malas bukanlah tajuk cerita. untuk malam ni sahaja, kaki saya rasa lenguh..iyee, sangat lenguh. lenguh macam korang berjalan satu hari non stop!!
lenguh giler, x pasti lah kenapa boleh lenguh. so, saya amik inisiatif untuk duduk je. x berjalan kemana-mana melainkan untuk makan dan mandi sahaja. ok! malas lagi..



lepas tu, bile duk tarik nafas, seolah-oolah rasa macam panas je nafas ni. mau demam kah???
 kalu nak demam..janganlah sekarang..seminggu kemudian xpe. sebab i nak p balik perlis ni, ade kerja untuk diselesaikan. Biasalah..hari terakhir sebagai seorang pelajar diploma kan..

Ok, xnak cakap panjang..Saya mohon doa anda semua, semoga kesakitan ini beransur pergi dan x menyentuh diri ini. yee, ini kifarah dosa. saya terima. supaya saya menjadi hamba yang lebih tabah dan bersyukur padaNya. kan3..^^

Saya kongsikan satu hadis nabi..^^

Diriwayatkan dari Ummu Salamah, dia berkata: Aku mendengar Rasulullah Sholallahu 'alaihi Wa Sallam bersabda, "Tidak ada seorang pun yang ditimpa sebuah musibah lantas dia mengucapkan apa yang telah diperintahkan oleh Allah, 'Sesungguhnya kami adalah milik Allah. Dan hanya kepada-Nya sajalah kita akan kembali. Ya Allah, berikanlah pahala kepadaku (ketika bersabar menghadapi) musibahku. Dan berikanlah kebaikan (berupa pahala) untukku dair musibah tersebut', maka Allah akan memberikan kebaikan bagi orang itu sebagai ganti dari musibah yang telah dia terima."

 saya pun x lupa juga untuk doa anda semua..seorang muslim itu kan adalah bersaudara dengan muslim yang lain..^^

-------------------------------------------
Esok nak bertolak pergi Perlis..untuk seminggu, then maybe ade vacation untukcoursemate,
Semoga urusan dipermudahkan..insya Allah.
Amin..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️