Sabtu, 24 Disember 2011

Saya teringin nak makan KFC~

huh...macam tah pape kan tajuk..yela, betol ape saya cakap tu..saya nak makan KFC..

SAYA NAK MAKAN KFC!!!!

tak kisah la makan ape..janji dari kepsi tersebut..
sungguhpun la kepsi tu ade je dekat bandar lipis ni..tapi, sape nak bawak saya pergi sane? tak kan nak pergi makan sorang-sorang..huhuhuh~

Dulu selalu gak la makan kepsi kat umah kat terengganu tuh..yela..kepsi belakang umah je kot..sekarang ni..kene merempit untuk 12km kot untuk sampai ke kepsi lipis ni..huarrgh..

tapi tidak mengapa..nanti saya nak ajak family saya makan kat kepsi..hahaha..kalau dorang rajin la datang sini..kalu dorang malas...or bz ke hape..nampaknye..xde rejeki la nak makan..

kenapa kepsi?? kenape xnak menda laen??

ehhh,suke ati la..dah rase nak makan kepsi..xkan nak pakse makan laen pulak ye..dah kepsi je yang ade kat sini..(^_^)


-------------------------------
p/s : kepsi je pown..macam xdek mende laen je nak makan..ish3..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️