Sabtu, 17 Disember 2011

Saya bukan pemalu...!

Macam yang saya cakap tadi...entry yang lepas..saya ada cakap yang saya ni pemalu kan..hahahah...bukan ea..sorry la nak malu-malu..

Habis je taip entry untuk tadi..terus cucu atuk ni yang berusia 4 tahun paggil ajak makan..saya kate kejap..nanti saya turun..ade keje..(saje nak mengelak dari kene makan)..

Pastu, bibik lak datang x lame tu..marah bibik sebab saya x turun..hish..takot lak tengok bibik marah..ngerii!!

"Ayuh ngah..turun makan, x lapar ke? atuk udah panggil-panggil itu di bawah..risau atuk kamu ngak makan..turun cepat..!"

uish..marah betol bibik ni..saya suh bibik pg dulu..tapi, bibik x nak..huh..

nampaknye kene gak turun makan..saya pun amik la tudung pakai, pastu amik sweater pakai,sebab saya pakai lengan pendek..huhuhu..follow bibik dari belakang..

Sampai je kat bawahh...

Lorhhhh! mane la ramai sangat..pempuan je ramai..macam adik-adik je tengok..terus hilang malu den..senyum ni haaaa...sampai ke telinga..pas makan tu..boleh lak duk borak-borak dengan anak die yang kerja kat tempat praktikal saya tu skali..

Tak cukup dengan tu..amik ni ha..rambutan 1 bakul saya tibai..malu x malu kauu..hahahaha..baru tau..

pastu, ade adik laki tu..tengah main arnab, den pun xnak kalah..p amik arnab tu main sekali..nak dekat 2 jam jugak lah duk ngan dorang..hilang dah malu..

kan saya dah cakap..saya ni malu kejap je...mase mule-mule je..nanti okey lah tu..

kan sekarang dah okey...x malu dah..pasni xde nak tahan lapar da..hehehehe..

peace~

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️