Isnin, 12 September 2011

Wan saya nak pergi Mekah..semoga selamat perjalanan..

Assalamualaikum..

kali ni xde banyak sangat saya nak cakap..juz nak cakap pasal musim haji yang x lame lagi dah...sy nak ucapkan...

" Selamat menunaikan ibadah haji..Semoga mendapat haji mabrurr...Insya Allah.."

barubaru ni saya ade dapat panggilan dari abi saya..angkatangkat je..

"Assalamualaikum..kak ngah ado kek mano...?!"

"(-_-') erk...ade kat library..eh!? kat perpustakaan..kenape abi?!"

" haaaa..ni ha wan nak cakap ngn kak ngah.."

ceh..ingtkan ape tadi..main passingpassing fon lak..dah la kat dalam lib mase tu..nseb baek dak sebelah tu junior...redho je die..ahahaha..

bermulalah sesi temu ramah bersama nenda..malas nak taip..so..saya wat summary je dari apa yang telah kami bualkan..

begini....

wan saya nak pergi haji hujung bulan 11 ni..bersama pakcik saya (adik ayah)...pastu..die suruh saya balik..nak tengok cucu eaa katonyo...tp sorry to say la my grandmother..ur cucunda is very busy la grandmother..maaf sesangat..

" alahai..kak ngah x bulih balik langsong ko??"

huhuhuh... x leh wan..kak ngah sibuk...nanti dah nak final..erk!! nanti dah nak pekse..(wan den x paham den cakap omputeh ni..so den kono cakap bahaso omhitam..yoo)..

" sompek tak kalau kak ngah balik 23 hb nti?.."

" entah la wan"......tapi kan..sempat je nak balik..tp agak rushing la nanti..sebab baru habis final..

susahnye...

" kalu x boleh datang, 15hb ni kak balik lah..wan buek kenduri kat umah cik ina.." wan pujuk lagi..

" insya Allah wan..rasenye boleh kot..nanti kak ngah tengok balik jadual kak ngah.."

mengikut jadual yg telah diberikan..15hb adalah minggu peperiksaan..

wowwwwww...

ini x boleh jadi...

macam mengharap je wan ni..hm..xpela..nanti kak ngah fikir kan balik ye wan..

kak ngah pon banyak kerja kat UniMAP ni..dah sem akhir kan...^^..hohohoh..nanti kak ngah bagitau secepat mungkin..sabar ea..wan ku sayang..

................................................................................................................

the end..korang nak bace ape lagi?..tu je...hahaha..

p/s : wan di atas adalah panggilan kepada nenek, opah, ibu kepada ayah saya..terima kasih~

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️