Khamis, 1 September 2011

Selamat hari raya (part 2)..heheheh

Balik je dari kubur atuk..kitorang pun beraya la dekat rumah sedara mara yang berhampiran..sebab..memang sedare mara belah emak..rumahnye sume dekatdekat je..so xyah la nak jalan jauh sangat la..jalan kaki pon boley..hohoh..

Mase dekat rumah, memang dah ade dah sedare mare yang datang melawat kitorang ni..Al-maklumlah,dekat rumah nenek saya ada moyang saya..rasanya umur die dalam 85 tahun kot..jadi,ramai lah anak cucu cicit die yang datang menziarah..

then!!

ape lagi..bergambar sakan la kitorang..yela kan..baju baru,tudung baru,kasut baru, keronsang baru..mesti nak la nak tunjuk..tapi yang paling excited skali adalah makcik saya..hahahahha..meh tgok sini ..ni fb dia..ade masa add ok..hohohoh..

ok la..meh korang layan gambar ni kejap..sepanjang raya pertama berlangsung...yeahaaaa~

........................................................................................................................


ni gambar saya bersama keluarga..total semua ada 7 orang..emah sorang,ayah sorang,abang sorang,adik 3 orang..hehehehe..tema ijau...^^


my adik..Nor Hidayah Atikah.....


adik beradik emak..yang perempuan je..bersama nenek tersayang...


my aunt with my brother..Ahmad Saifullah..


my mother..Puan Hamizah binti Abdul Manan..mude kan..cube teke umur die berape..hahahaha


my aunt Siti Norliana binti Abdul Manan..adik kepada emak..


last picture..my younger sister...Nurul Husna binti Taufik..


last picture..penulis bersama makciknyer..hohohohoh

_________________________________________________________

lastly..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN~

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Sudilah untuk meninggalkan komen berkenaan entry saya. Insha Allah saya akan membalasnya. Terima kasih.. ❤️❤️